Thursday, October 9, 2008

GET A LIFE...

INACTIVE!!!
haha...BACK@@...no updates recently...not lazy but busy...
went to S'pore@JOHOR during the raya holidays...have fun...relax...eat...enjoy lo...
came back from the holiday...continue my studies at college...
Night life started...
It's Monday...After dinner...Me Siang Daniel walking around...ended up came to my house...online blablabla...Gary came and joined us...went out yumcha...cc...chui sui...OMG...It's 7 in the morning...we had our breakfast and back home...
Classes started at 8...had a bath and rushed to college...DAMIT!!
It's killing me...I couldn't concentrate well in the class...tired+sleepy...ended up slept in the class...luckily didn't get caught...hehe...went home at 4pm...lying on bed n fell asleep within seconds...Zzzzz
the next day...It's Wednesday...having dinner at pasar malam...after dinner...again...the same things happened...same ppl as Monday...
reached home 6++am in the morning...hehe not going to the morning section...hehe...woke up at 12...lunch with friends...hoho...KEN IS BACK...attended class...Oopps...Moral class...QUIZ...prepared nothing...blanked while looking at the questions...cham lo...tembak ba^^
after the class...went for a movie with friends...blablabla...nt going to talk bout the movie...
DAMN tired now...but don't feel like sleeping...no class tomorrow...gonna do revision...NexT week MID TERM loooo...WISH ME LUCK!
WORK HARD!!!!

Sunday, September 28, 2008

My WeekLy Diary^^

After so long...Im here again...
Let me flashback what I've done during the whole week...
The week started on Monday...I went to school like usual...hang out with friends after classes...came back home...doing the same old stuff...

Tuesday...rushing all the way to school for the CE test...thought I was late but not really lo...After the test finished...went to eat DIMSUM with college friends...then back to college again...strolling around the corridor...waiting for class...someone came and told us that the class was canceled...omg...白等!since the class canceled, everyone was free...here we go...we went to visit KEN(the one I mentioned in the previous post...wanna do some correction here...he's not food poisoning...but intestine stuck...blablabla...which hv to do operation)...he was so weak that time...but now...glad to hear that he's okay already...everything was just fine...phew....after visit KEN...someone suggested to have a movie before went home...ON...ON...ON!!!so we moved to next station for our movie...car>LRT>monorail...Pavillion...went to cinema for tickets...BODY???no...the show was too late for us...so we decided to watch THE OTHER BOLEYN GIRL...There's still 40 minutes to go before the show started...everyone was hungry...so we went to WONGKOK to have our lunch...HO CHIAK!...after that we went into cinema lo...about the movie...the storyline is about history of Queen Elizabeth...not bad!...after movie...again...LRT>TAXI>HOME...

WEDNESDAY...just like usual...went to classes...afternoon session was quite occupied...5 o'clock...Im home...took a short nap...then pasar malam...friends called yumcha...ok ON!me, wc, ahsiang, daniel, gary, and the only girl cloudy...chit-chatting until 1...someone suggested to change place for next round...OMG...but ON also la...cloudy not going to the next round...we 5 guys>>>Gary's car>>>Steven's corner...took my laptop...online...all the way until 5++...so damn tired la...but it['s okay...the next day im gonna skipped the morning session...wahahaha...tak baik la macam ni...but I suka!hehe...

Thursday...woke up damn late...it's already afternoon...went to class again...class ended...ahsiang ajak to visit KEN again...ON!College>Hospital>Home...after dinner...someone rang me...oh!it's HONGLIN...watelse..."MOS tonight"...ON la...called Bin n WC...we reached there earlier than we expected...terbang kereta ma...hehe...so have to wait for HL...peoples getting crowded...the queue to enter was sooooo long + it was hot...everything just going NOT SMOOTH...aiks...MOS le...the sound was soooo solid...dance floor soooo spacious...but Im sooo moody the night...haiyo...Back home earlier looo...

Friday...Im FREE...no class...just nothing...slacking lo...whole day slacked at home...nothing special...another ordinary day...

Saturday...woke up damn late too...slacking the whole afternoon...bro ajak go Bak Kut Teh at Jalan Ipoh...ON!my family and I...all the way to Jalan Ipoh for our dinner...woW! it's sooo DELICIOUS la!!!HO CHIAK aaaa....

Sunday...my breakfast + LUNCh...媚姨PAN MEE...haha...still the most TOP PAN MEE I ate before...came back home...facing my lappy...after dinner...went to PUCHONG...visit Maron...Love him la...DON'T MISUNDERSTAND aa...HE's jz a Cute PUPPY...played with him...so cute la...after that went for supper at PUCHONG...makan rojak , sotong kangkung, satay...n red bean...banyak sedap oi...hahaha...
The end of my week...The following week will be raya Holiday...GOGOGO!

Here's some pictures of mine...Enjoy~!

Maron & ME...He's damn cute la...


before entered MOS...


My meal at WONGKOK...

Saturday, September 20, 2008

It's ME~! C.H.U.N.G

AaaaAAAAaaaHHHHhhhhhhhhhhhhhHhhHhhhHHH!!!!
Where the heck am I???Im LOST...Im nowhere...N Im now here....
Ouch~too long for greetz...
here we go~
I was like doing everything aimless -ly...jz like losing my soul...
tried hard to identify the problems...but failed:|
maybe Im jz too free...too free to think...think too much!
this sem really pawned me down...it was so different than previous...
it's already the 3rd weeks...I got no idea on what Im studying...I need someone...someone do really knows me...(I don't mean that k)...jz to lead me throughout the journey...(Maybe you're just around...but I couldn't recognize)
Like what I said everytime "I trust no one"...yea...it's disgusting...to everyone of you...but true...
The feelings of being lied...being betrayed...being critized...being stabbed were so bad...Experiences do make someone changed...Someone may disagree...but inobviously I am...
Im gonna clarify something here...someone might not know Im no longer the cheerful...easy going 1(Maybe Im still...in some any condition,drunk?or hanging with some old gangies)
But the fact is...Im the one who SHY to strangers...don't like to talk much(even though talk is CHEAP:p)...always black out or blanked during conversation...turned into a quiet 1...yeah...that's me...but sadly, I don't really like the changes...it made me not easy to get along...hard to make friends...totally spoiled my life...
So I say a little pray...
Hope my dreams will take me there...

Musics do help me...a lots...in some circumstances(loneliness,boringness,emoness)...but not permanent...I wondered how're drugs(hehe..Jk oni la...I ain't S.T.U.P.I.D)
I will always remind myself...Whether the rewards worth the effort I paid...or not...(I jz love to be fair!!yeah fair!!...mind you)

This post will be dull without these...Im gonna post some laughingstocks...here you go!

Innocent?LOL


When lottery strikes...


Simon's style (in chinese we called 阿瓜)


N this the drunk 1...


3 of us...


What we did in changing room...swt


And the last 1...reunion of KT -ers...

That's all for this time...CiAoZ

Thursday, September 18, 2008

Get WELL soon...

I woke up and turned on my pc...It's already 12 in the afternoon...well...i should be in the school instead...LOL...skipped class...yesterday yumcha till too late jor...
signed in my msn...GARY texted me...Oopss...something happened...KEN was in the hospital caused of food poisoning...
I was shocked for the moment...the night before that we just yumcha together...aiyooo
pity KEN...
right after my BORING moral class...we straight go to visit our KEN...one more "great" news is that he is going to sit for an exam tomorrow...I wondered how he gonna sit for the exam with his condition right now...aiks...
BEST of LuCk la KEN...and get well soon...

Wednesday, September 17, 2008

Brand NEW L I F E...

well...im here again...my new POST after the 1st 1...hiakhiaaaaa
hmmm...after the sem break, everything everyone was different...n i was like changing my LIFE...maybe jz a slightly different than before...
hoho...MY LIFE = routined...every week jz like repeating the same old things...but it's quite fun...huhu:D...enjoyyyyy



lets jz go detail...
monday to thursday....STUDY STUDY STUDY(sometimes pou gok....hehehe...sometimes la)
FRIDAY SATURDAY my LIFE!!!(pou...pou...pou...still pou@@)
n SUNDAY is the only day i can slow down my steps...RELAX LA!!!


aiyooo...POU sure have fun la...but how to POU without "capital"...hahaha
dats y la...i hoped you...ya it's YOU may try ur best get me a part time...i need it...hahaha...if ON, text me call me or jz a single comment rite here...i will reply ASAP d...hehe...i will appreciate toooooo....LOL


hehe...im gonna talk bout my BRO lo...since he got her new 1(girl fren lo)...no more eating marathon wit him lo...hope u have fun wit ur new 1...ada chance intro kasi saya kenal la...


errr...everythings seemed like changing...even myself...haha..."ahbeng"(my housemate)...hahaha...i really feel better after our talk at MAMAk...LOL...thx for being my listener...LOL...but it's true la beng...but nvm...im trying my best to get rid of it...


k la...today WEDNESDAY...wat so special bout this?? sure PASAR MALAM la...watelse...LOL
MAKAN LO...whoelse come pasar malam remember kasi saya tau duh...heheheee
see ya guyz next time...n connie thanks for ur NICE songggggg a:P

Sunday, September 14, 2008

The 1st Post

Halo !
a - Chung here...blogging nih...hoho...DON'T PLAY PLAY...
I'm not going to post much for the first time...
So just a simple greeting...
the following posts will be more entertaining, interesting :P....
I will be here once a week...
Will not be an active blogger...
SO, my blogging life starts now~!